Reklamacje i zwroty

Baner_Autoshift.png

W AS AUTOSHIFT zależy nam na Twojej satysfakcji, dlatego proces reklamacyjny jest prosty i przejrzysty. Jeśli otrzymałeś produkt z wadą lub nie działa on zgodnie z przeznaczeniem, możesz łatwo zgłosić reklamację. Wystarczy kilka kroków – bez zbędnego stresu i skomplikowanych formalności.


Jak przebiega reklamacja?

  1. Zgłoszenie reklamacyjne
    Wypełnij formularz reklamacyjny online. Opisz dokładnie problem i dołącz zdjęcia, jeśli to możliwe – pomoże nam to szybciej rozpatrzyć zgłoszenie.

  2. Przygotowanie paczki
    Zabezpiecz produkt na czas transportu, aby nie uległ dalszym uszkodzeniom.

  3. Wysyłka towaru
    Skorzystaj z nadania w Paczkomacie® InPost lub innym punkcie nadania – otrzymasz od nas kod zwrotu lub dane wysyłkowe.
    Możesz też przesłać produkt bezpośrednio na nasz adres:

    AS AUTOSHIFT Anita Szkutnik
    ul. Stanisława Trznadla 5
    41-253 Czeladź
    tel. 606 592 190

  4. Decyzja reklamacyjna
    Reklamację rozpatrzymy w terminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Po pozytywnym rozpatrzeniu zaproponujemy naprawę, wymianę lub zwrot kosztów.