- Ulubione
-
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma Netto 0,00 złSuma Brutto 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Reklamacje i zwroty
W AS AUTOSHIFT zależy nam na Twojej satysfakcji, dlatego proces reklamacyjny jest prosty i przejrzysty. Jeśli otrzymałeś produkt z wadą lub nie działa on zgodnie z przeznaczeniem, możesz łatwo zgłosić reklamację. Wystarczy kilka kroków – bez zbędnego stresu i skomplikowanych formalności.
Jak przebiega reklamacja?
-
Zgłoszenie reklamacyjne
Wypełnij formularz reklamacyjny online. Opisz dokładnie problem i dołącz zdjęcia, jeśli to możliwe – pomoże nam to szybciej rozpatrzyć zgłoszenie. -
Przygotowanie paczki
Zabezpiecz produkt na czas transportu, aby nie uległ dalszym uszkodzeniom. -
Wysyłka towaru
Skorzystaj z nadania w Paczkomacie® InPost lub innym punkcie nadania – otrzymasz od nas kod zwrotu lub dane wysyłkowe.
Możesz też przesłać produkt bezpośrednio na nasz adres:AS AUTOSHIFT Anita Szkutnik
ul. Stanisława Trznadla 5
41-253 Czeladź
tel. 606 592 190 -
Decyzja reklamacyjna
Reklamację rozpatrzymy w terminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Po pozytywnym rozpatrzeniu zaproponujemy naprawę, wymianę lub zwrot kosztów.