Metody płatności

Metody Płatności

W sklepie AutoShift oferujemy bezpieczne i sprawdzone metody płatności, które umożliwiają szybkie sfinalizowanie zamówienia. Wszystkie transakcje obsługuje profesjonalna bramka płatnicza Autopay – partner wielu banków oraz dostawców usług finansowych w Polsce.

Dostępne formy płatności:

  • Przelew online (Pay-By-Link)
    Automatyczne przekierowanie do Twojego banku. Płatność zostaje zaksięgowana natychmiast po wykonaniu przelewu.

  • BLIK
    Wprowadź 6-cyfrowy kod z aplikacji bankowej, zatwierdź transakcję – gotowe.

  • Karty płatnicze
    Obsługiwane są karty Visa, Mastercard oraz Maestro. Płatność jest przetwarzana natychmiast po jej zatwierdzeniu.

  • Apple Pay / Google Pay
    Możliwość płatności jednym kliknięciem na urządzeniach mobilnych – wygodnie i bezpiecznie.

Wszystkie połączenia są szyfrowane, a dane płatnicze chronione zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa.


Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

1. Czy muszę posiadać konto w Autopay, aby zapłacić?
Nie. Autopay jest pośrednikiem płatności – nie wymaga rejestracji ani logowania.

2. Nie mogę dokończyć płatności. Co zrobić?
Upewnij się, że nie wygasła sesja transakcyjna. Jeśli nadal występuje problem, spróbuj ponownie lub skontaktuj się z nami: mail: biuro@asautoshift.com.pl lub telefonicznie: +48 606 592 190

3. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak. Wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję podczas składania zamówienia i uzupełnić dane do faktury.

4. Kiedy rozpocznie się realizacja mojego zamówienia?
Zamówienie przekazywane jest do realizacji natychmiast po zaksięgowaniu płatności przez system Autopay (zazwyczaj kilka minut).

5. Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
Tak, jest możliwość płatności za pobraniem.